Jeep – Αν θέλετε να ψωνίσετε εδώ, καλό θα ήταν να έχετε ένα στιβαρό αυτοκίνητο.

Κατά το παρελθόν, έχουμε δει κάποιες ενδιαφέρουσες ενέργειες marketing από αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, ώστε να κερδίσουν δημοσιότητα. Με αφορμή τα 75α γενέθλιά της, η Jeep αποφάσισε να γιορτάσει, δημιουργώντας μια μοναδική popup αντιπροσωπεία. Προκειμένου να αναδείξει τη βαρύτητα και τον χαρακτήρα της, δημιούργησε την αντιπροσωπεία έτσι, ώστε να είναι προσβάσιμη μόνο από οχήματα 4×4. Έχοντας ανοίξει για τρεις ημέρες στον κόλπο Robin Hood του North Yorkshire στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Jeep τοποθέτησε την έκθεση με θέα τη Βόρεια Θάλασσα, στην άκρη ενός γκρεμού. Το τρέιλερ ρυμουλκήθηκε από ένα μοντέλο Grand Cherokee 75η επέτειο.

«Η Jeep έχει μια μακρά και ένδοξη ιστορία στην off-road οδήγηση”, δήλωσε ο Damien Dally, επικεφαλής της στο Ηνωμένο Βασίλειο. «Στην 75η χρονιά μας, μια στιγμή-ορόσημο στην ιστορία μας, έχουμε αποδείξει ότι τα οχήματά μας μπορούν να πάνε πραγματικά οπουδήποτε, συνεπώς δεν μπορούσαμε παρά να δημιουργήσουμε την πρώτη pop-up αντιπροσωπεία στον κόσμο, η οποία είναι προσβάσιμη μόνο από ένα 4×4.»

antiprosopeia-jeep

Η Jeep θα πουλήσει επετειακές εκδόσεις για τα 75α γενέθλιά της, του Grand Cherokee (125 μονάδες), Cherokee (125 μονάδες), του Wrangler (85 μονάδες) και του Renegade (400 μονάδες). Αρκετός κόσμος επισκέφθηκε αυτή την έκθεση και θα θέλαμε να δούμε κι άλλα τμήματα της να παρέχουν αντίστοιχες offroad εμπειρίες για τους νέους αγοραστές.

jeep-se-xomatodromo

autokinita-jeep-antiprosopia